سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] فرزند را بر پدر حقى است و پدر را بر فرزند حقى . حق پدر بر فرزند آن بود که فرزند در هر چیز ، جز نافرمانى خداى سبحان ، او را فرمان برد ، و حق فرزند بر پدر آن است که او را نام نیکو نهد و نیکش ادب آموزد و قرآنش تعلیم دهد . [نهج البلاغه]

دانلود همه چیز

 
 

امروزه دیگر در بیشتر خانه ها یک دوربین دیجیتال پیدا میشود و ما هم برای ثبت لحظات به یاد ماندنی خود در سفرها، مهمانی ها، جشن ها و... از آن بهره میگیریم ولی مسئله مدیریت این عکس هایی است که تند تند و بدون محدودیت با دوربین خود می گیریم! اگرچه تا سال های قبل دوربین های عکاسی را می بردیم به یک تاریک خانه و بعد از مدتی عکس ها ظاهر می شدند و آنها را در آلبوم می چیدیم اما هم اکنون با نرم افزار قدرتمند شرکت Adobe ما تاریک خانه را به اتاق خود و بروی صفحه نمایشگر خود می آوریم.درست است Adobe Lightroom 2.1 RC نام برنامه ای کارآمد است که روش جدیدی برای ورود تصاویر، انتخاب و حذف آنها، ظهور آنها و نمایش تصاویر دیجیتالی در حجم بالا برای عکاسان حرفه ای است و همانند یک جعبه ابزار حرفه ای برای عکاسان دیجیتال است , همچنین شما وقت کمتری برای مرتب سازی و تصحیح تصاویر صرف خوهید کرد و می توانید بیشتر وقت خود را عملا به عکاسی بپردازید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد. برنامه قابلیت های وی‍ژه ای همچون تنظیمات رنگ، سایز، نور و ... را بصورت حرفه ای و کامل در اختیارتان قرار می دهد.پس هر چه زودتر این برنامه را از سایت دانلود رایگان بصورت رایگان دانلود نمایید تا عکس های دیجیتالی خود را در آن وارد کنید و بعد از اعمال افکت ها و تغییرات خود آنها در یک آلبوم زیبا و حرفه ای بچینید و همیشه یک آلبوم دیجیتال بروی کامپیوتر خود از بهترین لحظات زندگی داشته باشید.

Adobe Lightroom 2.1 RC - جعبه ابزار حرفه ای برای عکاسان دیجیتال

 



 
1387 ساعت 20:11

Windows Microsoft DirectX مجموعه ای از "رابط های برنامه نویسی کاربردی سطح پایین" یا API است که برنامه های تحت ویندوز یا بازی ها را قادر می سازد از قابلیت های نیرومند مالتی مدیا استفاده نمایند . در حقیقت DirectX رابطی بین نرم افزار هایی همچون بازی ها و سخت افزارهای صوتی ، تصویری ( کارت گرافیک ، و صدا ) می باشد. پس اگر می خواهید نرم افزار ها و بازی ها بهتر از گذشته اجرا شوند و قادر باشید ورژن جدید نرم افزار ها را بر روی کامپیوتر خود به راحتی اجرا کنید سایت دانلود رایگان به شما پیشنهاد نصب این نرم افزار گرافیکی را می دهد.
آداپتور گرافیکی DirectX 10 NCT 2 یک وصله جدید برای افزایش قابلیت سازگاری بازی و نرم افزار های جدید با ویندوز ایکس پی و دست یابی به افزایش قابل توجه سرعت و کیفیت گرافیک در بازی ها می باشد. مشکل اصلی وصله قبلی این آداپتور گرافیکی که برای اجرای اغلب بازی ها تنها نیاز به DirectX 9.0 داشته اند حل شده و اگر کارت گرافیک شما DirectX 10 را پشتیبانی کند تنظیمات مخصوص آن برای قدرتی بیشتر فعال خواهد شد.

DirectX 10 NCT Release 2 for Windows XP Final - آداپتور گرافیکی ویندوز ایکس پی

 



 
بخش k810(جمعه 87 مهر 19 ساعت 7:50 عصر )
سلام.بنا به در خواست یکی از دوستان من این بخش رو راه انداختم. اگر باز در خواستی دارید بگید.



 
نویسنده+persiangig(جمعه 87 مهر 19 ساعت 7:50 عصر )
من یه نویسنده میخوام.برای اطلاعات بیشتر بهم ایمیل بدید اگر هم کسی persiangig میخواد بگه تا بهش بدم. :ikooshki@yahoo.com

 
3D Art Wallpapers - تصاویر پشت زمینه سه بعدی(جمعه 87 مهر 19 ساعت 7:48 عصر )
با پیشرفت نرم افزار های طراحی هنر و خلاقیت هنرمندان نیز جنبه دیگری پیدا کرد تا مثل همیشه اما با روشی متحیر کننده یعنی هنر سه بعدی سازی بینندگان آن را جذب خود کند. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان عکس (http://www.freedownload.ir/content/category/11/76/64/) های سه بعدی پشت زمینه زیبایی با موضوعات خاص منتخب از بهترین طراحی های سال را جمع آوری کرده و در یک پک برای دانلود قرار داده است. تصاویر سه بعدی (http://www.freedownload.ir/content/view/322/64/) موجود در اندازه های 1024?768 تا 1600x120 با کیفیت بالا در فرمت JPEG می باشند.

<      1   2   3   4   5      >




بازدیدهای امروز: 10  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 13551  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «